خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/15 - 14:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی:

دهک بندی یارانه‌ها مورد رضایت مردم نیست

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با بیان اینکه دهک بندی یارانه‌ها مورد رضایت مردم نیست، در خصوص ضرورت معرفی اسب اصیل ترکمن، گفت: کمیته امداد خراسان شمالی علاوه بر تولید دام سبک و سنگین (گاو و گوسفند) می تواند برای تکمیل زنجیره تولید در پرورش صنعت اسب نیز ورود پیدا کند.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته امداد که با حضور مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی و دیگر مسئولین این نهاد،  اظهار کرد: : در حوزه صنعت  پرورش اسب ترکمن ۱۵ شغل وجود دارد و اگر بتوانیم این زنجیره را در استان ایجاد کنیم علاوه بر افزایش چند برابری میانگین ظرفیت اشتغال، درآمد بسیار بالایی نیز خواهد داشت.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بر معرفی اسب اصیل ترکمن در عرصه ملی و بین المللی تاکید کرد.



وی در ادامه در خصوص دهک بندی یارانه بگیران نیز اظهار داشت: موضوع دهک بندی یارانه‌ها مورد رضایت مردم نیست و این موضوع ربطی به کمیته امداد و بهزیستی و... ندارد، برخی از شاخص های دهک بندی در سامانه ملی یکسری ایراداتی وجود دارد که نیازمند بررسی و رسیدگی است و باید تغییر کند زیرا برخی از موضوعات در شاخص های نیامده است.



وحیدی در ادامه از خدمات بی شائبه مسئولان و دست اندرکاران این نهاد برای حمایت از نیازمندان و ایجاد طرح های اشتغال تشکر کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و استان انصافا یکی دستگاه های موفق است که در همه زمینه ها خوش درخشیده است.



وی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی استان  برای کمک به کمیته امداد تاکید کرد و افزود: همه باید لزوما برای تداوم فعالیت های کمیته امداد همگام شوند تا میزان بهره وری اقتصادی و تولید اشتغال نیازمندان جامعه ارتقا یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359431
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار